dilluns, 6 d’octubre de 2008

Ja puc dir missa...

... que tot seguirà sent una puta merda.

Sóc en Pare Bukkàkez, capellà, i n'estic fins als ous que em pengen sota la sotana. M'hauria de confessar, que des de que vaig fer la primera comunió no ho he fet més.
Pel meu cap passen tots els pecats capitals, i la majoria dels provincials. I no és que em senti malament per tenir-los, però simplement vull escupir-los per no quedar-me amb el maleït regust de rabia que em deixen, que ni bebent cafè amb all-i-oli marxa.

Els altres capellans de les meves contrades són una colla de hipòcrites, cabrons i magreja-nens, amb els que no vull confessar-me.
I jo sóc dels que creu en un Déu venjatiu i fill de puta, més que en un Déu benevolent.
Així doncs, he decidit confessar-me al seu germà petit: Internet.

Aquí escriuré tots els pecats, blasfèmies, bajanades, barbaritats, hipocresies i fariseïsmes que em vinguin de gust, sense cap condicionament. Treuré lo pitjor de mi i ningú m'ho impedirà. Ni tan sols la meva cristiana, catòlica i apostòlica consciència.

El millor del cas, és que m'estalviaré hores de teràpia a preu d'or, que serien pagades amb la recaptació dels feligresos. Per fi em podré comprar la PS3 i el beneït GTA IV.


Ah! I també he convidat a la Sagristana de la meva parroquia a que s'auto-exorcitzi a gust en aquest blog. Una senyora tan versàtil que tan aviat em deixa el Calze llustrós, com es caga en Jesucrist Nostru Senyor.

Endevant doncs, que comenci a bullir la sang.

Déu vos fuck!

1 comentari:

  1. Cagundéu!!! Fins i tot el fills de puta dels bloggers donant pel cul!

    Moltes gràcies per la invitació a participar d'autora al blog, però aquests desgraciats tota l'estona em posen error i no em deixen accedir...

    En fí, cel·lebro enormement la iniciativa i m'hi apunto de bon grat.

    Cagar-nos en la puta que ho va parir tot sempre ve de gust :)

    ResponElimina

 
ir arriba